Blog

Jun 15

Informācijas laikmets: semantiskais webs kā nākotnes modelis?

Mēs dzīvojam fundamentālu pārmaiņu laikā – pirmo reizi cilvēces vēsturē mums dažu desmitu gadu laikā ir kļuvis pieejams gandrīz neierobežots un pēc daudzām aplēsēm eksponenciāli pieaugošs informācijas daudzums. 

Šo laiku ir grūti saprast skatoties tikai virspusēji un mēģinot izsekot līdzi visam jaunākajam, no Twitter līdz Foresquare, lai arī līdzdalība tajos ir pamācoša (dinamiskas sistēmas nav iespējams izprast tikai tās novērojot). Laiku laikam vajag atkāpties pāris soļus no visām šībrīža norisēm un paskatīties mazliet dziļāk. 

Šajā, un visticamāk arī kādos no nākamajiem bloga ierakstiem, daži populārzinātniski atradumi un varbūt arī atsevišķas domas mēģinot mazliet dziļāk no dažādām pusēm paskatītes uz to, kas tad īsti notiek un uz kurieni ejam. Un kādas iespējas tas rada. 

Iesākumam īsa filmiņa, kurā apkopoti izvilkumi no intervijām ar vairākiem akadēmiķiem, kas darbojas ar datu un informācijas apststādes jautājumiem – viņu viedoklis par to, kādi ir šī brīža galvenie jautājumi un izaicinājumi un kādi ir vai varētu būt nākotnes modeļi. 

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers