Blog

Sep 30

Pantone viesnīcas, Pantone pasaule un sadarbības spēks

Pantone-hotel-1

Izcila, vienārša un, visticamāk, ļoti veiksmīga ideja. Paraugs, kā ar labu ideju un nepārspīlētiem līdzekļiem iespējams panākt 

Pantone Hotel Briselē. Viesnīca ar unikālu identitāti un neizbēgamu interesi no radošo industriju dalībnieku puses kā marketinga objekts. Savā nišā (radošās industrijas) nepārprotami ļoti labi zināms zīmols kā iedvesmas avots koncepcijai un realizācijai. 

Pantone-hotel4

Papētot mazliet dziļāk un plašāk atklājas, ka šī viensīca ir daļa no Pantone marketinga aktivitāšu kopuma Pantone Universe, kurā ietilpst gan virtuves priekšmeti, gan apģērbu, apavu, modes aksesuāru un saulesbriļļu kolekcijas, gan kosmētika un rakstāmlietas, gan Pantone Visa kartes.

Visas kolekcijas radītas sadarbībā ar dažādiem un dažādas atpazīstamas zīmoliem – gan lieliem un globāli zināmiem, gan šaurās nišās iecienītiem.

Un pat nav svarīgi, kur bija pirmssākums un kurš bija pirmais, vista vai ola. Ikvienā no sadarbībām ieguvējas rādās esam abas puses, uzunājot šauras, abpusēji interesantas nišas. Un jau vismaz 3 gadu laikā uzturot šo pieeju Pantone būvē platfomu, kas ir tik ļoti atbilsoša zīmola būtībai un gandrīz neierobežojami attīstāma. 

Un līdzās tam tas ir vēl viens apliecinājums, ka informatīvi piesātinātajā, pieaugoši fragmentētajā un decentralizētajā pasaulē atvērtu, godprātīgu un abpusēji izdevīgu sadarbību (alianšu) neizbēgami pieaugs. 

Pantone-hotel-brussels-2 

Picture 8

Picture 10

Picture 9

Picture 11

Avots un foto (par viesnīcu) Design Milk, tālākā informācija un ekrāna kopijas caur Pantone mājas lapu. 

  • http://pliggthis.com/ Social Bookmarking

    Var redzēt, ka ieguldīts fantastisks darbs. Gribētu kādreiz pabūt tādos apartamentos.

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers