Blog

Sep 20

Wiedenisms: W+K pamatprincipi

Tikko Facebook publicēti Wieden+Kennedy darbības pamatprincipi. 

  • Advertising is a weapon; be careful where you point it 
  • Creativity comes out both ends 
  • Don't act big 
  • Don't say it, be it 
  • Do something people will love 
  • Fail harder 
  • Find people who make you better 
  • Get rid of the crap 
  • Hire wrong
  • Independence is everything 
  • Let go 
  • No sharp stuff 
  • Patience and progress are f*cking hard 
  • Shut up when someone’s talking 
  • Stay foolish 
  • The work comes first 
  • Walk in stupid 
  • We have to evolve this mother.

Var jau būt, ka tie ir bijuši arī kaut kur iepriekš pieejami. Ir OK, tik vienīgi varbūt šamējo ir mazliet par daudz.

Manā reitingā – W+K tomēr tikai trešā vieta pēc M&C Saatchi nu jau vienīgā principa "Brutal Simplicity of Thought" (no 1997. līdz 2008. gadam bija seši, brutālā domas vienkāršība vienmēr ir bijusi pirmā)

Man otrie – BBDO, arī vienu galveno principu (The Work. The Work. The Work = Darbi. Darbi. Darbi. Nevis darbs, darbs, darbs.) kombinācijā ar 10 prinicipiem, pēc kuriem BBDO izvēlas savus darbiniekus. Tie joprojām ir BBDO darbības pamatā. 

Bet nav jau tik svarīgi, šādi tie principi vai tādi. Daudz svarīgāka ir SAVU prinicipu (artikulētu vērtību) esamība – savu, nevis kaut kur izlasītu vai, jo ļaunāk, no sava partnertīkla akli paņemtu. Un tālāk viss atkarīgs no to pielietojuma un interpretācijas ikdienas darbā. 

Citējot Davidu Maisteru: "Practice what you preach"

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers