Blog

Oct 27

Sapņu siena. Interaktīva

Nē, nekas liels un nekas tāds, kas revolucionāri mainīs komunikāciju industrijas virzību. Vienkārši neliels digitālo tehnoloģiju un interaktivitātes radoša pielietojuma piemērs Austrālijas lielākajā auto šovā.

Recepte? 6 kameras, 14 datori, seju atpazīšanas tehnoloģijas programmatūra, viss reālā laika režīmā. 5.5 x 2.1 metru ekrāns, kas izveidots no divdesmit četriem 42" plazmas TV. Atbilstība zīmola esencei un galvenajai ziņai. Mazliet izdomas un mazliet pozitīvisma. 

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers