Blog

Oct 11

iTauriņu medības

"Unfortunately they do turn into fast food discount coupons" (Wired)

Gaumīgi. Skaisti. Vienkārši. Un nezin kāpēc pat grūti iedomāties, ka tas varētu nebūt no Japānas.

Tiesa gan tā kuponu lieta patiešām mazliet mulsina, vismaz tādā (vienkāršotā) veidā, kā tā aprakstīta vairākos blogos un rakstos par "papildinātas realitātes" (Augmented Reality) lietojumiem marketinga programmās. Bet pieņemsim, ka tur kaut kas ir pazudis. Tulkojumā. 

  • http://profile.typepad.com/db533wordpresscom Db533.wordpress.com

    Man šķiet tomēr atjautīgs veids, kā padarīt kuponu iegūšanu daudz saistošāku un jautrāku. Spēles elementi pievelk. http://wp.me/pZ3ow-8a
    Dainis

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers