Blog

Oct 8

Ziema nāk. Nokia un Burton gatavo mazliet atšķirīgu snovbordu

"In five year time … all we want to do is to turn all worlds mountains into playground"

Nokia un Burton tikko pieteikuši projektu, kas sola padarīt sniega dēļošanu vēl jo skatāmāku, interesantāku un sociālāku. Pirmie pielietojumi testa versijā rādās būt publiski pieejami jau nākošā gada sākumā un visas pazīmes atkal liecina, ka tā būs ne tikai atraktīva datu vizualizācija, bet arī projekts ar nozīmīgu sociālo sastāvdaļu. 

p.s. Lūgums! Ja kāds var ieteikt vēl kādus spilgtus un veiksmīgus vairāku kompāniju sadarbības gadījumus (Case) dažādos (vēlams – nišu) sporta veidos, ar mērķi radīt digitālos paplašinājumus, interaktīvas aplikācijas, unikālu pieredzi sociālajos tīklos vai arī aktivizēt šo sporta veidu interesentu vai fanu kopienas ar tehnoloģiju palīdzību, būtu ļoti pateicīgs par ieteikumiem (šī ieraksta komentāros, twitter DM vai e-pastā)

Nākošās nedēļas laikā jāsagatavo prezentācija par šo tēmu. Ir vairāk nekā daži piemēri no Nike, ir vairākkārt lietotais Guinness regbija piemērs Īrijā, bet meklējumu process turpinās.

  • http://www.apkalns.lv Karlis

    Kas pārsteidz – Nokia & Burton video ir jauks, projekts izskatās interesants, bet pēc mēneša tīklā, tam video ir tikai 40K skatījumu…
    Tur mērķa auditorija nav nedaudz par šauru?

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers