Blog

Feb 2

Spogulīt, spogulīt

Innovatīvs, interaktīvs risinājums no Clear Channel Outdoor un Mirrus. Tuvākos mēnešus Čikāgas O'Hare lidostas tualetēs spoguļu vietā būs šādi interaktīvi-digitālie spoguļi, kas aktivizēs (kļūs par spoguli) tad, kad kāds tiem tuvosies, bet pārējā laikā būs komerciālās komunikācijas (tautā reiz sauktas par reklāmu) objekti. Abas kompānijas met aci arī uz pāris beisbola stadioniem. 

Kā tas izskatās dzīvē var pavērot sekojošajā klipā. Pagaidām izskatās samērā lineāri un mazinteraktīvi (vienīgā interaktivitāte rādās esam saistīta ar pienākšanas/attālināšanās momentu), bet gan jau ar laiku nāks arī padoms līksmākiem risinājumiem. Vai tik aktīva reklāmas integrācija mūsu ikdienā ir ieguvums vai traucēklis? Drīzāk otrais, bet ne jau par to bija stāsts. Un viss atkarīgs no idejām, kā to izmantot. 

Bet viens gan ir skaidrs – kāda mugursoma ar dažādas formas un smaguma metāla objektiem par radošu mediju izmantošanu tuvākās sezonas radošajos festivālos ir garantēta. Tai skaitā – pateicoties tam, kā darbs (projekts, case) ir "iepakots" un noformēts.  

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers