Blog

Feb 12

Runājošais ūdens

Kāpēc ierobežot sevi ar pieejamajiem medijiem (informācijas nesējiem), ja iespējams ieviest ko jaunu, radīt mediju pašiem?

Pagājušā gada Kannu festivālā divās kategorijās triumfēja Nike un Leisa Armstronga fonda "Livestrong" nu jau leģendārā kampaņa "Chalkboat", bet šeit – divas pagājušā gada kampaņas, kurās kā informācijas vai vizuālā risinājuma nesējs tiek izmantots ūdens. 

1) "Runājošais ūdens" (nejaukt ar runājošiem akmeņiem, kuri arī novēroti Parīzē ;)):

2) "Ūdens skulptūras"

Ļoti līdzīgā tehnikā veidots TV klips, ko atradu pagājušā gada nogalē, gada zīmīgāko un ietekmīgāko auto nozares reklāmas klipu apskatu lielam klienta konkursam gatavojot. 

Un arī neliels video stāsts par to, kā Hyndai TV klips tapa:

 

 

  • http://profile.typepad.com/saprgewordpresscom Saprge.wordpress.com

    kad izlasīju virsrakstu, padomāju, ka nu jau reklāmas ruļļos pārdod ierunātu ūdeni, sāli un zilu papīru. pret rozi un krīzi. :)

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers