Blog
Apr
12
Ieraksts par Chrysler reklāmu šī gada SuperBowl "Ziņas no Detroitas: reklāmai ir nākotne", kas tapa uzreiz pēc šī reklāmas noskatīšanās joprojām ir pēdējā pusgada vislasītākais ieraksts šajā blogā un šī reklāma – viena no manām pēdējā laika TV reklāmas favorītēm.
Pievienoju nelielu papildinājumu – intervija ar W+K radošo direktoru Joe Staples, kas dod iespēju ieskatīties funktierī aiz šīs reklāmas un caur to – arī viņa atziņās par veiksmīgas reklāmas un zīmolvedības šodienu un nākotni.
pieZZīmes
Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmetsKategorijas
Meklē blogā:
Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā