Blog

Apr 12

Chrysler reklāma no autoru skatu punkta

Ieraksts par Chrysler reklāmu šī gada SuperBowl "Ziņas no Detroitas: reklāmai ir nākotne", kas tapa uzreiz pēc šī reklāmas noskatīšanās joprojām ir pēdējā pusgada vislasītākais ieraksts šajā blogā un šī reklāma – viena no manām pēdējā laika TV reklāmas favorītēm. 

Pievienoju nelielu papildinājumu – intervija ar W+K radošo direktoru Joe Staples, kas dod iespēju ieskatīties funktierī aiz šīs reklāmas un caur to – arī viņa atziņās par veiksmīgas reklāmas un zīmolvedības šodienu un nākotni. 

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers