Blog

Apr 12

Dabīgas enerģijas deva saulainai (vai ne tik saulainai) dienai :)

Tropicanas-Orange-Powered-Billboard

Viens no pozitīvākajiem un saulainākajiem reklāmas piemēriem pēdējā laikā. Un viens no efektīvākajiem. Jo tieši šobrīd es gribu apelsīnu sulu.

Ieraudzīju reklāmu, noskatījos filmiņu, atcerējos studiju laikā tik populāro Tropicana ar "ekstrēmu biezumu daudzumu", kas tiešām bija enerģijas deva un tagad domāju, ka nebūtu nemaz par skādi tieši šobrīd pie tādas tikt. Tātad, reklāma ir nostrādājusi.

Ja tikai paskatās uz foto, tad izskatās pēc vienkārši saulainas un pozitīvas vides reklāmas. Ja nejauši parok dziļāk (Google Search, 1 gab.), tad atrod video. Un tad saules un enerģijas ir vēl vairāk.

Bet ja nopietni, tad šī video un vides reklāmas kombinācija (un kas zina, varbūt plašāka kampaņa)  ir lielisks paraugs tam, cik nozīmīgs ir ikviena reklāmas "case" iepakojums un stāsta veidošana ap to. Ne tikai festivāliem, bet arī lai rosinātu stāstniecību ("storytelling") un stāstu izplatīšanās potenciālu ("viral potential"). Vides gandrīz nekad nevar izstāstīt visu stāstu. Bet tā var rosināt interesi un, kad stāsts zināms, atgādināt.

p.s. klīst baumas, ka pie jums Rīgā šobrīd saulains. Te, Maskavā, aiz loga sniegs un Kosmonautikas piecdemsitgades dienai neatbilstoša "нелётная погода". Varbūt arī tāpēc uzrunāja ;)

  • Kosmonautu Mazbērni, Oktobrēni Brašie

    Jums pēc tā bloga (latviski sakot- bloka) brīvdienu remonta vairs Ugunslapsas lietotājiem video nespēlējas. Abidna, a.

  • http://profile.typepad.com/zigurdszakis Zigurds Zakis

    Vakarā lūkošu, kas par lietu, cik no pratīšu. Bet ar pilnu atbildību nebaidīšos apgalvot, ka man spēlē gan uz ugunslapsas, gan hroma, gan arī uz tā tuksnešu pavēlnieka safari. Varbūt kāds up-date var līdzēt.

  • http://profile.typepad.com/zigurdszakis Zigurds Zakis

    p.s. īss, bet izsmeļošs ZZ bloga ZZiņojums par kosmonautikas dienas aktivitātēm ir sagaidāms vakarā.

  • http://reinistraidas.lv Reinis

    Tiešām priecīgs klips. Pie mums tādus netaisa. Vainu apstājās pie “auglīši krīt glāzē uz balta fona” vai arī mēģinātu lielu mākslu uztaisīt, beigās pievienojot 10 sek. garu packšotu ar cenām un informāciju. Pietrūkst tādas vienkāršas, bērnišķīgas spēlēšanās.

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers