Blog

Jun 29

Chrysler par vērtībām: “Good things come to those who work”

Chrysler komunikācijā ir ieguvuši jaunu elpu un, visticamāk, ir nostājušies auto reklāmu karavānas galvgalī.

Ļoti labs vai pat izcils turpinājums manuprāt labākajam 2010/2011 gada TV klipam "Imported from Detroit", par kuru esmu izteicies vairākkārt ("Ziņas no Detroitas: reklāmai ir nākotne" un "Chrysler no reklāmas autoru skatu punkta"). Stāsts par vērtībām, kuras Chrysler-prāt un arī tik-daudzu-prāt šajos pārmaiņu laikos un stāvot nemazāk lielu pārmaiņu priekšā (ekonomikā, sabiedrībā, kultūra) ir svarīgākas nekā jebkad agrāk.  

Izcila saspēlē ar nu jau ikonisko Guiness galveno komunikāciju ideju. Un, protams, atkal vissmalkākajās niansēs perfekts izpildījums. Tikai varbūt tās pašas beigas, "this is LA, this what WE do" mazliet zaudē Detroitas klipam. Bet galvenā ideja šajā darbā pasniegta pat vēl trāpīgāk un koncentrētāk. 

Un ar lielu pārliecību apgalvoju, ka būs turpinājumi. Ne viens vien. 

  • Garš

    Nezinu, man šīs šķiet blāvāks salīdzinājumam ar pirmo

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers