Blog

Jul 10

The Gameleste un Bjork kā inovāciju provokators par komunikāciju nozares ikdienu

Šajā nelielajā video (bez vārdiem) ir tik daudz no tā, kas būs nepieciešams komunikāciju nozarei tuvāko gadu un dekāžu laikā – inovatīvs gars, drosme vispirms izsapņot un pēc tam realizēt iepriekš nebijušas idejas, vēlme un spēja sadarboties ar dažādiem Meistariem un pārkāpt pāri "savas nozares" klišejām, spēja ignorēt vispārpieņemtus spēles noteikumus, spēja nedomāt par uzspiestiem formātiem, lai tie būtu mūzikas instrumenti vai mediju plāni. Un vēl, un vēl, un vēl.

Un galu galā – radīt nelielu stāstu no tā visa.  

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers