Blog

Jul 2

Olu pavēlnieks @ iPhone

Kārtējais paraugs, kā ar minimāliem līdzekļiem un pavisam nelielu izdomas piedevu radīt papildus vērtību produktam, izmantojot interaktīvos risinājumus. 

Vienkārši. Nesamudrīti. Radot vērtību produkta lietotājam (jo īpaši jau no koda nolasot daudz vairāk informācijas – par produkta izcelsmi; nākotnē gan jau arī par to, kādos apstākļos "tas tapis" – vistu koncentrācijas nometnē, piemēram, Iecavā vai arī kādā mazākā un dabai un cilvēkam daudz tuvākā lauku saimniecībā u.t.t.). Spēles ar vispārzināmiem simboliem (rietumu tirgos klasisks, pazīstams laika skaitītājs olu vārīšanai), papildinot tos ar interaktīvā laikmeta iespējām, tikai pietuvina to lietotājiem.  

Cik daudz šādu aplikāciju lietos? Nezinu, neesmu pārliecināts. Bet līdzās aktīvai lietošanai šī aplikācija nez ziņu, ka uzņēmums rūpējās par papildus vērtības radīšanu pat mazās un vienkāršās lietās un vienlaikus tā ir arī neliela iespēja sarunai, saziņai, komunikācijai.  

via CP+B Europe

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers