Blog

Aug 28

Stāsts par Latvijas filmu nozares konkurētspēju?!!!

Noskatījāties?

Nē, precīzāk – vai jūs klausījāties uzmanīgi?

Arī jums pirmo reizi šo klipu vērojot šķita, ka man rēgojas? Un ka tas, ko jūs dzirdat, tā nemaz nevar būt?

Es uz brīdi vēl iedomājos, ka varbūt kāds ir izdomājis uber-innovatīvu tehnoloģiju, kas ne tikai rakstītu tekstu, bet arī video runātu tekstu tulko latviešu valodā.

Bet nē, rādās, ka tas noslēpums būs mazliet dziļāk – Latvijas video reklāmu producēšanas kompāniju pieaugošajā konkurētspējā. Pagaidām – klipu ražošanā. Bet kā jau tas zināms no daudzu jo daudz valstu (SIgnapūra, Korejas u.c.) veiksmes stāstiem, prasmīgi rīkojoties konkurētspēja iet plašumā. 

p.s. vairāki prominenti Eiropas reklāmas blogeri šim klipam prognozē veiksmi nākošā gada lielākajos reklāmas festivālos; turēsim īkšķus.

.

 

 

 

  • http://profile.typepad.com/reinistraidas Reinistraidas

    Nevar jau arī teikt uzreiz, ka Latvijas nozare šo klipu ir “uzražojusi”, ja tā klients, koncepts, scenārijs, režisors, operators un lielākā daļa tehniskā aprīkojuma nāk no Vācijas. Protams, tiek iesaistīti dažādi vietējās nozares spēki, kā lokāciju administratori, rekvizītu un mākslas cilvēki, kastings un tamlīdzīgi, bet tiem pārsvarā ir administrējoša/papīru loma izstrādē. Bet, es esmu stipri pārliecināts, ka mēs *varētu* būt tikpat konkurētspējīgi, ja mūsu pašmāju reklāmprojektiem jebkad būtu tādas idejas un attiecīgi budžeti, kā šim. Tad mēs varētu, jā.

  • http://profile.typepad.com/brakis Kaspars Brakis

    Jā, protams – taču rieksts stiprs.

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers