Blog

Sep 22

Pāris jaunumi no auto komunikāciju frontes

Autoindustrijas komunikāciju aktivitāšu pārpilnībā (un arī klišeju pārpilnībā šajā lauciņā) pēdējās dienās manu uzmanību piesaistījuši divi ļoti dažādi darbi. 

Pirmais – klasisks, pagājušā gadsimta tradīcijās veidots TV klips – balstīts izcilā galvenajā atziņā (zīmola/produkta galveno problēmu/barjeru), ļoti precīzā mērķa grupas izpratnē kā arī pārliecinošā izpildījumā. Tādā, kurš pēc pirmās noskatīšanās reizes rada intrigu, bet nedod atbildes uz daudziem jautājumiem (t.sk. – kas tur tik izcils, kāpēc to tik ļoti slavē?) un tātad ir jāskatās vēl pāris reizes.

Otra ir ārkārtīgi vienkārša, saziņas un divvirzienu laikmetam atbilstoša, Dodge Journey kampaņa, kuras būtība izskaidrota sekojošajā 40 sekunžu videostāstā. Jā, līdzīgas mehānikas jau ir redzētas, bet šeit uzrunā vienkāršība un, šķiet, arī atbilsītba zīmola raksturam.

Un vēl – pagājušās nedēļas nogalē Amerikas kinoindustrijas EMMI balvu pasniegšanā par pagājušās sezonas labāko komerciālo (reklāmas) klipu atzīts manis šogad tik ļoti apjūsmotais un vairākkārt aprakstītas Chrysler Detroitas klips ar Eminem galvenajā lomā ("Ziņas no Detroitas: reklāmai ir nākotne", skat arī sekojošo klipu "Chrysler par vērtībām: Good things come to those who work"). 

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers