Blog

Sep 8

Volkswagen rulete: cieņa pret skatītāju un uzdrīkstēšanās fokusēties

Vēl viena ļoti vienkārša, bet atraktīva un klienta vajadzībām (produkta īpašībām) precīzi atbilstoša kampaņa: (a) atraktīva galvenā balva, (b) spēles elementi, (c) intriga (cik tālu? kad? kur?), kas rosina pašiem sekot līdzi un (d) neviens ar to 0.38 tevi nevajadzīgi nebombardē, uz tevi nekliedz, nemēra GRP un TRP, bet uzskata tevi par pieaugušu cilvēku un ļauj pašam pārliecināties par to, kas produktam/zīmolam svarīgi. Gribi auto – pastrādā ar dokumentāciju un ar kalkulatoru. 

Bet ir vēl viena kritiski svarīga kampaņas īpašība, kas padara to ļoti efektīvu – aģentūrai ir izdevies pārliecināt klientu fokusēties uz vienu produkta īpašību, nevis (kā tas gadās 90% gadījumu) mēģināt ar nelielu kampaņu pateikt ne tikai A, bet arī B, G un T; un ja iespējams neaizmirst arī E un W, jo tā taču ir tikai viena no pāris kampaņām gadā. Izvēlēties tikai T. Tas ir visgrūtākais uzdevums.

Un, ja man atļauts minēt, darbs ir rezultatīvs ne tik daudz pateicoties aģentūras stratēģu prasmei pārliecināt, cik klienta marketinga ierēdniecības (otrā un trešā līmeņa marketinga menedžeru) inteliģencē, gatavībā ieklausīties un pats galvenais – spējā uzdrīkstēties un pieņemt drosmīgu lēmumu – pieņemt lēmumu fokusēties uz vienu īpašību, ar visiem šajā lēmumā iekļautajiem riskiem.

Drošāk tomēr būtu bijs kampaņā mēģināt iekļaut arī visus B, G un W. Un arī atbildība par visticamāk viduvēju kampaņu, kas rastos rezultātā, nebūtu pārāk liela un sāpīga – to jau varētu norakstīt uz daudz un dažādiem grūti izmērāmiem faktoriem, piegādātāju kvalifikāciju vai vēl kādu kataklizmu. 

Cieņa pret skatītāju, uzdrīkstēšanas foksuēties un uzdrīkstēšanās pieņemt lēmumus, kuros ir arī riska elements, jo lēmumi, kuros nav riska, gandrīz nekad neved pie izcila rezultāta. 

Skatamies un mācamies: 

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers