Blog

Dec 9

Vides reklāma interaktīvajā laikmetā.

Lūk arī atbalsta slaidi apjomīgajai prezentācijai par to, kā vides reklāma un ar to saistītās komunikāciju kampaņas mainās interaktīvajā laikmetā. Prezentācijai, kura vakar izsauca tik negaidīti lielu interese Clear Challenge konkursa noslēguma pasākumā. 

Paldies visiem, kas atnāca, paldies par pozitīvajām atsauksmēm!

Jāmācās ir no vislabākajiem, tāpēc materiāls tika veidota balstoties uz plaši pazīstamām pēdējo piecu gadu vides reklāmas kampaņām. Skatieties, lejuplādējiet, dalieties ar citiem interesentiem. Uzdotiet jautājumus, iesakiet citas kampaņas vai disutējiet šī bloga ieraksta kometāros.

Šī ir prezentācijas paplašinātā versija – pievienoju video arī tiem projektiem, kurus tikai pieminēju, tajos neiedziļinoties un pāris slaidus, kurus biju saīsinājis laika taupīšanas nolūkos. Rezutātā kopā ir 100 slaidi, t.sk. 17 video

Materiāls vēl tiks attīstīts un visticamāk, kalpos par pamatu arī  plašākām prezentācijai vai lekciju komplektam par komunikāciju, marketingu, radošo darbu un stratēģiju (Account Planning) interaktīvājā laikmetā. 

p.s. tuvākā mēneša laikā ir plāns attīstīt un "iepakot" vēl vairākas Maskavas periodā iesāktas prezentācijas un pabeigt vismaz pāris plašākus bloga ierakstus, t.sk. par komunikāciju nozari Latvijā
  • silk

    Fantastiski, liels paldies!

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers