Blog

Dec 13

Vides reklāma interaktīvajā laikmetā. Vēl 7 piemēri.

Mazliet papildinot pagājušās nedēļas ierakstu ar prezentāciju par vides reklāmām interaktīvajā laikmetā, pievienoju vēl pāris projektu filmiņas ("case-video"), kas neiekļuva prezentācijā vai arī parādījušies pēdējās nedēļas laikā. 

1. 

Pirms diviem gadiem vairākas balvas ieguvušies Nike Japānas ID-ģenerators. Lai arī darbojas NIKE veikalā nevis ārtelpā, principi ir tieši attiecināmi arī uz ārtelpas/vides reklāmu – lieliska personalizācijas, kā arī nejaušības un spēles elementu kombinācija par pakalpojumu – Nike ID servisu. 

2. 

IBM, arī pirms diviem gadiem, demonstrē līdzīgu, tikai mazliet vienkāršāku ideju. 

3. 

Kad pagājušvasar parādījās, manuprāt, izcilā un ne līdz galam novērtētā Century 21 Ņujorkas Time Square interaktīvā reklāma ar papildinātās realitātes elementiem (skat. Slideshare prezentāciju, slaidi 87-89), pirmajā brīdī reklāmas medijiem bija aizdomas vai tā nav "ietekmējusies" no sekojošās sociālās reklāmas cīņā pret agresivitāti Holandes pilsētu ielās, kura tiek izmantoti līdzīgi elementi un tehniskie risinājumi.

Tomēr visi ātri vien vienojās, ka tas nebūtu iespējams, jo starpība starp šo reklāmu iznākšanu bija tikai daži mēneši, bet laiks, lai izstrādātu radošo un jo īpaši tehnoloģisko risinājumu – ne mazāk kā 3-4 mēneši, bet visticamāk – pusgads vai vairāk. 

4. Vēl viena, daudz vienkāršāka, bet ne mazāk efektīva interaktīvā sociālā reklāma izmantojot pieturvietu stendus:

5. 

Šī gada rudenī plašu popularitāti ieguva Heineken "Reizēm perfektā vides reklāma" ("Occasionally perfect outdoor").  

6. 

Un vēl viens vienkāršs interaktīvas vides reklāmas piemērs no Austrālijas, daļa no "62 Individual Reasons to Drink Coopers 62" kampaņas Cooper alum (via @adverblog)

7. 

Un noslēdzot šo interaktīvo vides reklāmu apskatu tuvojošās jaunā gada noskaņā – pavisam svaiga Heineken digitāli-interaktīvā jaungada eglīte Singapūras centrā ar vadības centru Facebook vidē.  

p.s. iepriekšējie interaktīvās reklāmas piemēri un vairākas atziņas par to, kā manuprāt vides reklāma un ar to saistītie radošie procesi mainās pieaugot interaktīvo iespēju skaitā joprojām apskatāmi pagājušnedēļ pubilcētajā prezentācijā ar 17 citiem projektu ("case") video

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers