Blog

May 18

David Droga par stratēģijas lomu izcilu kampaņu radīšanā

"I am a creative person through and through
but feel like I have matured quite a lot from being a very selfish creative
person who was seduced by the creativty itself (…) to very much
someone who really believes in the strategy of creativity and
that everything that we do has to have a purpose.

That comes from strategy in everything we do. "

David Droga

 

Viens no pēdējās desmitgades veiksmīgākajiem un ietekmīgākajiem aģentūru līderiem stratēģiskās plānošanas konferencē stāsta par stratēģijas, "lielo atziņu" (insights), lielāka mērķa (bigger purpose) un iedziļināšanās nozīmi izcilu komunikāciju kampaņu radīšanā darbā balstoties uz leģendārām Droga5 kampaņām. 

Obligātā skatāmviela gan visiem, kas interesējas par radošu, dziļu un efektīvu kampaņu radīšanu, gan par stratēģiju un stratēģisko plānošanu. 

  • http://profile.typepad.com/gatismurnieks Gatismurnieks

    Labi, ka ir D. Droga, kas arī mani iedrošina – var darīt pec sava prāta un radīt darbus, kas strādā pasaules līmenī un patiesi maina lietas. Un tie nav jāsniedz reklāmas festivālos, jo cilvēki tos tāpat zina un novērtē.

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers