Blog

May 16

Think TV 2020: par televīzijas nākotni un par komunikācijas šodienu

Austrālijas Think TV radījuši īsfilmu sēriju ar viedokļiem par televīzijas nākotni un vienlakus arī par komerciālās komunikācijas šodienu. Vienkārši un bez svešvārdiem. 

Lai arī tas izskatās pēc mēģinājuma atjaunot vai uzturēt TV nozīmīgumu situācijā, kad tas mazinās un turpinās mazināties, tomēr visos trijos video ir ļoti daudz trāpīgu vērtējumu un nozīmīgu domu gan par TV mainīgo lomu, gan par veiksmīgas komunikācijas pamatprincipiem mūsdienās. 

Būs noderīgi gan klientiem, gan radošajām un stratēģiski-radošajām aģentūrām, gan mediju aģentūrām. 

I. Mediju perspektīva. No PhD Worldwide. 

II. Radošā perspektīva. Leģendārais Dan Wieden. 

III. Marketinga perspektīva. No Coca-Cola. 

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers