Blog

Jun 19

Cannes Lions PR Grand Prix 2012 un vēl viena labā ziņa

It kā jau desmitiem reižu redzēta stratēģija, ar to dziesmu. Bet pareizajā kontekstā, cienījamu mērķu vārdā un arī ļoti labi iepakota. Un tad arī nejauši izdodas sajaukt visas kārtis šajā lielajā izcilo un izcili iepakoto darbu un darbu imitāciju loterijā, ko sauc Cannes Lions, zvaigznes sakrīt un ir Grand Prix. Bet šo to par PR lomu integrēto kampaņu laikmetā liecina arī šīs projekts. Tāpat kā par to, kā jāiepako kampaņu piemērizpēte (Case Study)

Bet ne mazāk interesantāka par Grand Prix izvēli ir arī šī ziņa no Advertising Age raksta: "None of 20 Gold Lions Go to PR Shops; Only One PR Network Represented Among Winners".

Decentralizācija un kompetenču pārklāšanās visa veida aģentūru vidē turpinās. Un tas rada iespējas ikvienam izcilam darbam un priecē!

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers