Blog

Aug 26

12’000’000’000’000’000 vārdi gada laikā

Līdzās neskaitāmajām spekulācijām par to, cik reklāmas/komunikāciju "ziņas" mēs saņemam ikdienā – 3000, 5000 vai pat divtik – ir parādījies mazliet plašāks McKinsey pētījums par to, kā pēdējo 110 gadu laikā ASV audzis komunikāciju un mediju patēriņa apjoms un kā sadalās laiks, ko cilvēki velta dažādiem komunikāciju (saziņas) veidiem un medijiem. Par pamatu ņemts vārdu skaits (triljoni vārdu gada laikā).  

Messages_per_day_McKinsey

via The Economist

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers