Blog

Aug 29

Stundu stāvu domādams (par jaunā OldSpice video “mediju” stratēģiju)

"Never has so much stupidity and technological breakthrough
been combined into one thingy. It's the first ever
fully interactive and sharable music video/player
on Vimeo (or YouTube for that matter).

Please take a minute to enjoy its funny stupidness
and then feel free to send it to everyone you know
on the internet so they can enjoy its funny stupidness."

Welcome to Optimism (by W+K London)

Screen Shot 2012-08-29 at 00.21.26

Stundu stāvu domādams un tomēr palieku pie tā, ka OldSpice jaunā, interaktīvā über-video palaišanas (mediju?) stratēģija, par platformu izmantojot Vimeo, nevis itkā-pašsaprotamo, tik ierasto un neskaitāmas reizes lielāko YouTube, tomēr ir über-smart gājiens.

Pirmajā brīdī piezagās aizgājušā masu mediju laikmeta cienīgas šaubas, vai šāviens nav pārāk šaurs, vai šī platforma neierobežo visādi citādi izcilā interaktīvā video, kas vairākos aspektos ir pat inovatīvāks par iepriekšējiem, hiperveiksmīgajiem OldSpice komunikāciju meistardarbiem sadarbībā ar W+K Portland, potenciālu. 

Kāpēc veiksme? 

(a) Ar Vimeo klips pirmajās dienās/nedēļās vairāk tomēr uzrunā samērā šauro, bet ietekmīgo video un radošo nozaru profesionāļu auditoriju un sākotnējais rezultāts (kontaktu skaits) noteikti neskaitāmas reizes zemāks un izaugsme lēnāka nekā tas būtu to palaižot YouTube masu auditorijā un ar daudzveidīgajām dalīšanās (sharing) iespējām.

Bet pacietību, tikai pacietību – šī ir ļoti ietekmīga auditorija, kas veido viedokļus tik daudziem masu auditorijas viedokļa līderiem. Pozitīvā attieksme, kas jau vērojama radošo nozaru viedokļu līderu (vismaz Account Planning un Digital domas līderu) tvītos un blogu aktivitāte, noteikti ģenerēs tālāku interesi. 

(b) Sadarbība ar mazāku, bet profesionālu digitālo servisu ir iespēja parādīt OldSpice kā īpašu, atšķirīgu no mainstream (un nu jau tam rakturīgā, jau tik ierastā YouTube) tiem, kam Vimeo vēl neizsaka neko (un tādu ir ļoti daudz). 

(c) Sadarbība ar mazāku, bet profesionālu video servisu noteikti nozīmē arī daudz lielāku pretīmnākšanu no viņu (Vimeo) puses un varbūt arī daudz elastīgāku sadarbību tehnisko risinājumu meklējumos. Un arī mūsu visu augsti cienītais un aktīvi lietotais Vimeo noteikti ir/būs ļoti liels šīs sadarībības ieguvējs. Ka tik netuvojas kāds IPO :) 

Un galu galā, tas viss tikai atkārto un vēlreiz apstiprina reiz leģendārā dziesmā pausto metarforu, ko tik bieži varam (vajag) attiecināt arī uz izcilām kampaņām: "[Bet sirdij, sirdij, sirdij …]. Sirdij jau nevajag skaita".  

Apmeklējumu skaits (līdzīgi kā "viral" efekta rašanās) ir sekas izcilam darbam un izcilu sasniegumu gadījumā nav pašmērķīgi inženierējama un iepriekš izplānojama balstoties uz dažādiem kvantitatīviem un racionāliem pamatojumiem. 

Vērosim attīstības, gaidīsim rezultātus, vērtēsim. Veiksme būs. Jautājums tik' – cik liela. 

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers