Blog

Sep 19

Benetton pret jauniešu bezdarbu: Unemployee of the Year 2012

Unemployee_of_the_year_London_event_01-888x666

Kopējo sociāli-ekonomisko noskaņojumu Eiropā un pasaulē, jo īpaši jauniešu vidū, atkal precīzi notvēruši un vakar ar nevainojamu, reālu piedāvājumu (kampaņu) klajā nākuši sociāli-provokatīvās komunikācijas lielmeistari – Benetton. 

Ikvienu jaunieti (18 – 30 gadi), kurš ir bez darba, Benetton aicina mēneša laikā iesniegt konkursam savu projektu vai ideju, rosināt citus balsot par šo ideju un tādējādi - iespēju kļūt par vienu no 100 "Unemployee of the Year", kas varēs realizēt uzvarējušos projektus ar Benetton atbalstu. 

 Projektu iesniegšanas un balsošana par projektiem noteik izmantojot sociālo tīklu reģistrāciju (Facebook), ar visiem viegli prognozējamajiem pozitīvajiem balakusefektiem ziņas izplatībai un projekta pamanāmībai. Un noteikti sekos arī komunikāciju vilnis uzvarējušos projektus izziņojot un pēc tam arī pakāpeniski daloties ar realizācijas rezultātiem. 

TV klips ir tikai neliela daļa no komunikācijas, tikai sākums. Bet jaudīgs sākums. 

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers