Blog

Sep 20

Paplašinātā Google zīmolu ģimene, jeb atrodi nu atšķirības!

Līdz ar pēdējā mēneša laikā veiktajām zīmolu identitātes (logo) izmaiņām divas pasaules mega-korporācijas (abi zīmoli ir Interbrand Best Global Brands TOP100 reitingā) ir spērušas ļoti plašu soli tuvāk pelnītai iekļaušanai Google zīmolu portfelī. 

Nenoturējos nenovizualizējis. 

Screen Shot 2012-09-20 at 16.00.24

Ej nu pierādi cilvēkam, kas neko nav dzirdējis par šīm kompānijām, ka tā nav viena uzņēmumu zīmola arhitektūra. 

Un lai arī Google ir jaunākais no trijiem/četriem Lielajiem Brāļiem, es tomēr to sauktu par Google zīmolu ģimeni. Microsoft/Windows un eBay šo drosmīgo, oriģinālo, pat unikālo četru krāsu kombināciju ir izmantojuši vēl pirms Google bija dibināts, tomēr tikai Google visu šo laiku ir tiekušies uz totālu vienkāršību it visā, kas tiek darīts. Savukārt Microsoft un eBay vēl jāpierāda, ka tā nav tikai izkārtnes maiņa. 

Pielikumā vēl viens slaids no kādas nesteidzīgi topošas prezentācijas par IT/tehnoloģiju/digital kompāniju zīmoliem, to identitātēm, un (jo īpaši) par saskarsmes punktu dizaina nozīmi zīmola personības veidošanā: atgādinājums par Microsoft/Windows ilgo ceļu kāpās.

p.s. 1975. gada logo bija atklājums pat man

Screen Shot 2012-09-20 at 16.54.29

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers