Blog

Dec 18

Neviens ceļš nelīdzinās ceļam uz mājām. Par kāda ziemassvētku klipa tapšanu

Klients, liels autoražotājs, pasūta aģentūrai klipu gada nogales svētku sezonai. Ziemassvētku apsveikumu. 

Aģentūra piedāvā vairākus variantus, kā prasīts. Vienu par otru labākus. Tomēr vienam no tiem radošā komanda tic un mēģina to aizstāvēt. 

Tas neizdodas. Klients izvēlās citu variantu. Ne to, par kuru cīnās aģentūra. Droši vien nemaz ne ne sliktāku. Bet visticamāk drošāku.

Tas arī tiek nofilmēts. Godprātīgi. Kvalitatīvi. 

Pazīstama situācija, vai ne? 

Nē, ne šoreiz.

Ir novembra nogale, tuvojas Pateicības diena. Pa ceļam uz mājām, uz svinībām, apmēram piecdesmit aģentūras darbinieki ar saviem aiFoniem un Androīdiem dokumentē piedzīvoto. Pēc atgriešanās materiāls tiek apstrādāts, tiek piemeklēta mūzika un pēc sākotnējās ieceres izveidots klips. Klips, kas tiek uzdāvināts klientam. Tāpat vien. 

Un, cik var noprast, tieši šis klips, nevis iepriekš ar lielu sagatavošanos uzfilmētais, ticis rādīts nozīmīgas pagājušās nedēļas nogales sporta spēles reklāmas blokos. Un kas zina – varbūt tiks izmantots arī tālākajā kampaņā. 

Neatkarīgi no tā, vai šis stāsts ir 100% patiesība vai arī PR nolūkos leģenda mazliet izskaistināta, rezultāts (kopā ar leģendu par tā tapšanu!) runā pats par sevi. Un tas, ka ne visās vietās ir atbilde uz "kā, jūsuprāt, šī epizode atbilst zīmola vērtībām un pozicinējumam?" padara to vēl jo stiprāku. 

Galvenā atziņa? Kompromisi un drošākā ceļa meklējumi nogalina. Ideju, radošo garu, motivāciju un beigu beigās arī rezultātus. Arī šādu ideju. Šai idejai paveicās.  

Avots: Adage.com 14/12/2012, aģentūra: KBS+P

 

 

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers