Blog

Jan 14

Sistemātiska pieeja kultūras pasākumu komunikācijai

Screen Shot 2013-01-14 at 21.09.33

Atbalsta slaidi īsai prezentācijai Rīga 2014 marketinga un komunikāciju darbnīcā pagājušo ceturtdien.

20 minūtēs topošo projektu autoriem, viņu domubiedriem un komunikāciju palīgiem stāstīju, kāpēc lielos pasākumos ļoti svarīga ir ikviena projekta komunikācija un kādi ir pieci šķietami vienkārši soļi, kurus vēlams veikt ikviena projekta plānošanu uzsākot.  

Jo ikviens kultūras un mākslas projekts mūsdienās ir arī komunikāciju projekts.

Ikviens. Liels un mazs. 

Vēl vairākas noderīgas Rīga 2014 darbnīcas prezentācijas apskatāmas un lejuplādējamas Rīga2014 slideshare.net kontā

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers