Blog

Feb 5

SuperBowl 2013. Ja jāizvēlās tikai viena (reklāma)

Šogad, šķiet, bija pirmais gads pēdējā desmitgadē, kad nesekoju līdzi reklāmas norisēm pirms un ap pasaules lielākā reklāmas tirgus gada galveno reklāmas nozares pasākumu (ar dažiem amerikāņu futbola elementiem) – SuperBowl.

Pēc vakarrīta komentāriem komunikāciju, reklāmas un stratēģiskās plānošanas blogos un twitterlentēs noprotu, ka nekas daudz nav zaudēts. TV klipu parāde kā TV klipu parāde.

Tomēr, no tā mazumiņa, ko līdz šim brīdim ir izdevies apskatīt, viens klips tomēr man šķiet izceļams pāri citiem.

Un līdzīgi kā aizpagājušajā gadā (Chrysler/"Ziņas no Detroitas: reklāmai ir nākotne"), arī šogad mana balss tiek auto nozarei, un atkal Chrysler grupai – Dodge zīmola RAM auto kampaņai "Farmer".

Daļēji arī tāpēc, ka Dodge RAM zīmlola komanda šajā "par-katru-cenu-uzmanības-piesaistīšanas" nesamērīgo tēriņu cīniņā kā vieni no retajiem pamanījušies izmantojot vienkāršus līdzekļus (Pola Hārveja 1978. gadā teikto runu "So God Made a Farmer" un video, kurā lielākoties izmantotas fotogrāfijas) runāt par vērtībām, nepārvēršot to dārgā, hiperbolizētā, primitīvi manipulatīvā propogandas filmā (kā to tas pats Chrysler izdarījis Jeep klipā, izmantojot neviennozīmīgo, bet vienlaikus daudziem tik personisko kara un karošanas tēmu).

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers