Blog

Mar 10

Audi. Pilnīgi atšķirīgs testa brauciens.

Jauna veida produkta pieredze?

Vides reklāma?

Interaktīvs, digitāls projekts?

Platforma, kas dod iespēju ikvienam radīt savu saturu un dalīties ar to sociālajos tīklos?

Pamats stāstniecībai par zīmola pamatvērtībām un par to, ar kādu uzmanību tas attiecas pret vissmalkākajām detaļām un niansēm ikvienā projektā?

Draudzīgs sveiciens konkurentiem?

Viss vienā!

Audi_BMW

Audi pagājušajā rudenī Kanādā realizējuši lielisku projektu, apvienojot iespēju ikvienam, pat jebkuram pusaudzim, izbraukt ar Audi ar plašu digitālo iespēju klāstu gan testa brauciena vadību un pārskatāmību nodrošinot, gan dodot iespēju dalīties ar brauciena pieredzi ar draugiem video formātā. Pie tam ši izmēģinājuma braucieni veicami arī vietās, kur auto braukšana agrāk nebija iespējama. 

Jo īpaši priecē smalkais sveiciens visiem BMW faniem ap 00:57. 

Bet visiem, kurus interesē projekta tapšanas process un aizkulises, pievienoju arī pilno stāsts, ko sagatavojusi izstrādes komanda. Ja nu nejauši ir nesteidzīgas 15 minūtes un interese.

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers