Blog

Mar 11

Misters Vilksuns, jaunais OldSpice marketinga direktors

"Stamp, stamp, stamp!
I have just made 1'000'000 dollars"

"How does the business leader resist strong,
stomach oriented urge to eat staff members?"

Šorīt publicētā klipā OId Spice ne tikai reklamē vienu no jaunajiem produktiem (vilks viņu zina, kādu, un tas arī nemaz nav svarīgi), bet arī 97 sekundēs izpilda vienu no visu laiku labākajām parodijām par lielo biznesu marketinga birokrātiju hierarhiju virsvadoņiem un arī biznesam kā haizivju dīķim kopumā.

Nav šaubu, ka "based on true story".

Un nav pat jāmeklē, kura aģentūra to radījusi – pēc rokraksta jau no burtiski pirmajām frāzēm nešaubīgi atpazīstams iepriekšējo OldSpice varoņkampaņu ("The Man Your Man Could Smell Like", 44mln apskates; "Vacation", 9 mln apskates; vai pagājušā gada interaktīvais muskuļmuzikants) tekstu autors no Wieden+Kenedy.

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers