Blog

Apr 10

Ideāls TV klips. Recepte

"Так выглядит для меня идеальный ролик.

Когда глаз от продукта оторвать не можешь.
Когда завидуешь каждому кадру, цвету, монтажу, 
операторской работе, музыке, идее, стратегии. 
Когда завидуешь прототе идеи и сложности ее исполнения.

С точки зрения всего, это идеальная работа, и никакой 7+ не нужно.
Это нравится мне и это точно понравится моей маме.
И пофиг, возьмет он что-то на фестивалях или нет.
"

Роман Фирайнер 
художественный директор
INSTINCT 

via Facebook entry

 

————

Pēc @saldavietis norādes papildinu šo ierakastu ar vēl vienu, pagājušā gada sākuma klipu, arī no Lurpak, ko arī nebiju pamanījis, līdzīgi kā vēl vairākus Lurpak klipus (skat. Lurpak YouTube kanālā). 

Tas pats produkts un zīmols, cits uzdevums, cita galvenā atziņa (insight), cits stāsts. Bet atbilstošs visām iezīmēm, uz kurām norādīts Romāna citātā šī ieraksta sākumā.

Bet pats galvenais, ko iespējams novērtēt tikai redzot vairāk nekā vienu klipu – tie nepārprotami ir viena zīmola, vienas kompānijas stāsti, tie ir viena stratēģiskā plāna sastāvdaļa.

Un tā nav "mūsu stratēģija bija izveidot garāku TV klipu nekā līdzīgiem produktiem, nolīgt ēdienu stilistu no Vācijas un izīrēt slow-motion kameru, kā arī izvietot pilsētā lielas vides reklāmas" tipa pseidostratēģija, kas pārsteidza vienā šī gada Adwards integrētās kampaņas pieteikumā.  Ar tādu šāda konsekvence nav iespējama.

Nav ne mazāko šaubu, ka Lurpak gadījumā līdzās skaidrai komunikāciju stratēģijai ir arī vienlīdz spēcīga radošā stratēģija un nozīmīgs zīmola radošā direktora darbs, rūpējoties gan par zīmola kopējā stāsta evolūciju no atsevišķiem mazajiem stāstiem, gan par radošu pieeju ikviena jauna komunikāciju materiāla radīšanā, gan par konsekventu mākslinieciskās izteiksmes līdzekļu pielietojumu. 

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers