Blog

Apr 29

Mode. Māksla. Matemātika. || Diesel. Physics of Creativity.

Kurš teica, ka kampaņā jābūt vienam, diviem, trijiem – četriem vai maskimums sešiem dažādiem vizuālajiem risinājumiem? Kāpēc gan ne 29?

Kurš teica, ka reklāmai viss jāpaskaidro, jāpasakā kā ir? Kāpēc gan tā nevar būt mīkla? 

Lieliska šī gada februāra Diesel Facebook kampaņa (atkal) apgāž šos un citus klasiskos aizspriedumjautājumus.

Diesel_Science_WWW

Seko neliela fotogalerija ar 29 (!) vienas kampaņas reklāmām.

Jautājumi, kuri Facebook albūmā pie katra vizuālā risinājuma atrodas līdzās attēlam, izvietoju uz attēla kā Caption. Mazliet zemāk pāris piemēri no Facebook. 

Var jau būt, ka sekos arī kādi turpinājumi vai paplašinājumi, bet šoreiz šajā Facebook risinājumā ir spēks. 

Diesel_Science_ad_FB

Diesel_Science-FB2

Un arī web risinājumam arī nav ne vainas, gluži vai kampaņas idejas, vizuālās valodas un grafiskās identitātes konsekvences paraugstunda pat mazākajās niansēs. 

Diesel_applications

Diesel_Science_MAIN

 

Diesel galvenā Facebook laba arī mazliet pamainījusies, viss viena mērķa, vienas kampaņas vārdā. 

Diesel_Science_FB

  • http://www.kreditssms.lv/ askers

    tajā visā kaut kas ir

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers