Blog

May 30

Nivea saules baterija

Vienkārši, asprātīgi un ļoti atbilstoši produktam (Nivea pretiedeguma/sauļošanās krēms). Un varbūt ne pārāk lēti. Bet ne jau naudā vai primitīvā kampaņas efektivitātē slēpjas laime un biznesa veiksme.

Un ja pilnīgi nopietni, tad, manuprāt, kārtējais izcilais piemērs, ka kampaņas lielajai atziņai (insight) vienmēr ir jābūt par patērētāju un viņa vajadzībām,  bet ne vienmēr (nevis) par produktu un tā īpašībām. Un par to tik bieži ir grūti pārliecināt lēmumpieņēmējus. 

Jau šobrīd iespējams prognozēt veiksmi reklāmas festivālos gan attiecīgajā produktu kategorijā, gan radoša mediju pielietojuma konkurencē. 

 

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers