Blog

Jun 19

The new ‘social soundtrack’ for television

TV_new_social_soundtrack

No šodienas Cannes Lions semināru pieteikumiem. Trāpīgi.  

[papildināts 20/6]

Rādās, ka šis Cannes Lions seminārs ar trāpīgo frāzi pieteikumā bijs pieteikums jaunam Twitter piedāvājumam.

Lūk arī video, kas par jaunajām iespējām – par iespēju mērķēt Twitter reklāmas uz konkrētu TV programmu skatītājiem – stāsta mazliet vairāk un ilustrē vienu no virzieniem, kurā attīstās pēc-masu-mediju-laikmeta (post-mass-media age) komunikāciju plānošana.

 

"Social is the force multiplier for TV"

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers