Blog

Sep 22

Chipotle pret rūpniecisku pārtikas ražošanu

Chipotle

Chipotle turpina ar izcilām, animētām īsfilmām (stāstiem) vērsties pret pārtikas industriālu rūpniecību, pret aklu nekvalitatīvas pārtikas patēriņu un ar savu darbību (t.sk. komunikāciju) mēģina mainīt nozari, ko mēdzam saukt par “fast-food”.

Vakar publicēta jauna filmiņa, kas tapusi sadarbībā ar Oskarus ieguvošo animācijas studiju Moonbot Studios, bet fonā skan fantastiks “Pure Imagination” “rimeiks”, ko ierakstījusi Fiona Apple.

Vienlakus tiek pieteikta jauna, arī Moonbot Studios radīta spēle iOS plaformai, kuru bez maksas iespējams iegūt no App Store.  Papildus Chipotle jau tuvākajās dienās sola iespēju iegādāties šo dziesmu no iTunes, ar katru pirkumu $0,60 ziedojot Chipotle Foundation.

 

Pagājušgad līdzīga Chipolte īsfilma par atgriešanos pie saknēm “Back to Start”, kas bija daļas no “Chipotle Cultivate‘ kampaņas, ieguva Cannes Lion Grand Prix video kategorijā, toreiz radot diskusijas nozares medijos par to, vai darbs maz uzskatāms par reklāmu. Vieni uzstāja uz to, ka tā ir vienkārši kompānijas atbalstīta īsfilma, kam maz kopīga ar reklāmu, citi – ka tieši šāds, visnotaļ nekomerciāls, ir viens no daudzajiem komerciālās komunikācijas attīstības ceļiem.

 

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers