Blog

Oct 3

Lietuva. As ambitious as you are

Jauns Lietuvas klips. Vai varbūt pat jauns Lietuvas pozicionējums, jauna zīmola esence. Man patīk, pat ļoti. Devīze. Ideja. Pozicinējums.

Klips pats par sevi ir kvalitatīvi, pat ļoti labi izpildīts, ar salīdzinoši nelielu budžetu un mazliet negaidītu noskaņu: vieglu, dinamisku, eiropeisku, pat negaidīti ziemeļniecisku. Iespējams pat tas nojauc vairākus nerakstītus stereotipus par Lietuvu. Tomēr, tas pārāk neatšķirās no simtiem citu “konferenču un prezentāciju” klipiem, jo ir pārlieku racionāls, pārlieku informējošs. Reizēm tā vajag, tomēr paliekošu vērtību tas neradīs. Ne konferencē, ne digitālajā vidē. Pēdējā desmitgadē cilvēkus izziņas un pirmā kontakta līmenē informācija vairs neinteresē, tās vienkārši ir par daudz.

Bet rezultāts ir labs.

Toties devīzē, šajā vārdu spēlē, ir viss, kas nepieciešams kvalitatīvai valsts komunikācijai. Mazliet uzdrīkstēšanās. Iespēja ikvienam lietuvietim šajā apgalvojumā ieraudzīt sevi un nepārprotams aicinājums būt ambiciozam. Solījums ikvienam no investoram, ka Lietuva būs tieši tik ambicioza, cik būs katrs no viņiem. Aicinājums būtu ambicioziem.

Man patīk. Ļoti labi vai izcili – tas būs atkarīgs no darbiem un no tālākās komunikācijas.

  • http://krisjanis@parbrendu.lv krishjohn

    diez vai tik ļoti no komunikācijas kā no reālā valsts/nācijas satura, jo valstu brendings ne tik daudz par to ko rāda klipos, kā par to, kam tic, ko par sevi stāsta un ko dara pati tauta.

    bet ir klipā enerģija, tomēr tā ir cita domāšana nekā tā, kas šeit. Otrkārt — LT tomēr ir “ražošanas kultūra” — salīdzini kaut cik LV ir mazās alus darītavas un cik to ir LT.

  • silk

    Skaisti.

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers