Blog

O2. Be more dog
Oct 8

O2. Be more dog

“The world is full of amazing technology, but sometimes we can be a little blasé, non-plussed or cynical towards it. A bit ‘cat’ you might say. We’re surrounded by limitless possibilities but often unwilling to dip our toe in the water in the first place or aren’t quite sure where to start. As O2 looked to expand the brand towards delivering new digital products and services, we realised that our first job was to get people to lean forward – to be open-minded, enthusiastic and excited by the things that technology could offer them.”

via VCCP.com

Tehnoloģiju un telekomunikāciju zīmolvedība un komunikācija joprojām ir visaizraujošākais mūsdienu mārketinga komunikāciju segments.

Kad pirms trijiem mēnešiem tikai pieteikts šis klips, tā sākotnēji šķita tikai vēl viena atsevišķa izcila kampaņa ar izcilu devīzi, spilgta, atrakīva, radoša un balsīta izcilā lielajā atziņā (“insight“), kas ir viens no galvenajiem spilgta UN efektīva radošā darba priekšnosacījumiem.

Bet, komunikācijai turpinoties, kad  “Be more dog” parādījās pie logotipa arī citos materiālos, arvien vairāk izskatās, ka tā ir mobilo telekomunikāciju operatora O2 jaunā pozicionējuma esence un pieteikums plašākām izmaiņām (vai zīmola attīstībai, ja tā labpatīk). Un, vērojot attītsītu, tā šķiet ir viena no pēdējās trīspadsmitgades visspilgtākajām un laika garam atbilstošākajām zīmola filozofijas maiņām (rebranding).

Kā jebkurš pozcionējums, kas balstīts izcilā un laika garam atbilstošā ļoti precīzā galvenajā atziņā (insight) un ar izcilu radošo darbu pārvērsts aizraujošā stāstā, tas dod iespēju radīt ideju sistēmu, kar ir caur dažādiem stāstiem ir gandrīz neierobežoti interpretējama un pielāgojama uzdevumiem un izaicinājumiem, gan lielākās, gan mazākās kampaņās. Ko arī O2 dara.

Tikai daži piemēri.

 

  • Norberts

    Ļoti labs

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers