Blog

Oct 6

VEF vs. Parex “Mēs zinām kā”

Skaļi domāju. Līdz ar ko jautājums pašam sev. Interesanti, vai jaunā VEF reklāma ir Parex “Mēs zinām kā” (Balta Communcations, 1999) ir nekritiska, netieša kopija (bez atsauces) vai parodija? Pārāk daudz līdzību. Lai gan juridiski droši vien viss ir kārtībā. Bet ne jau par krekliem, tā teikt, jautājam. Un var jau būt, ka tikai rādās.

Parex “Mēs zinām, kā” (1999)

VEF

  • arturs eglitis

    Žanrs, protams, ir līdzīgs, bet par kopiju, manuprāt, runāt būtu ļoti pārspīlēti. Ir diezgan daudz šāda veida reklāmas.

  • Kaspars

    Es absolūti nesaprotu līdzību, ko šeit saskati.. VEF reklāma ir veidota pēc vienas no dažām formulām, kā veido stāstus, tapēc kā tu tiki līdz tam, ka tā ir veidota balstoties uz Parex es nesaprotu..

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers