Blog

Cik laika […] ir palicis tev?
Jan 16

Cik laika […] ir palicis tev?

Ikviens aģentūru stratēģis vai radošais direktors, kam ir bijusi iespēja ilgāku laiku nopienti strādāt ar apdrošināšanas kompānijām, jo īpaši ar dzīvības apdrošināšanu, apliecinās, ka šis ir viens no segmentiem, kurā mainīt cilvēku rīcību ar komunikāciju ir visgrūtāk.

Tai skaitā – grūti atrast risinājumu, kas dramatizētu tēmu, saglabājot veselīgu politkorektuma devu, (jo tēma “nopietna”), bet būtu atšķirīgs (point-of-difference) no neskaitāmajām klišejām, vienlaikus saglabātu atbilstību pakalpojumam un konkrētajam zīmolam atbilstošu (point-of-parity).

Vēl jo grūtāk atrast vērtības piedāvājumu klientiem un potenciālajiem klientiem. Vērtību te un tagad. Vērtību no komunikācijas.

Samsung Life Insurance jau otro reizi pēdējo divu gadu laikā radījuši dromīgu un ļoti emocionālu kampaņu, kura “paņem aiz dzīvā” (“взять за живое”, kr. val).

Stāsts uzrunā vai ikvienu, jo autori dara to, kas labai komunkācija ir jādara – uzsāk un rosina sarunu par nozīmīgu tēmu, kura, ņemot vērā kultūras un darba kultūras specifiku, ir jo īpaši sāpīga ir viņu mājas reģionā (Korejā, Japānā), pat nemēģinot meklēt abstraktas vai radošas un vēl radošākas metaforas, skaidrot piedāvājumu vai “pārdot pakalpojumu” pa tiešo.

Tik sarežģītu un daudzšķautņainu pakalpojumu ar netiešu, pastarpinātu komunikāciju pārdot NAV iespējams un komunikācijas un tās instrumentu lomas definēšana ir viens no galvenajiem labas komunikāciju stratēģijas elementiem un kampaņas efektivitātes priekšnosacījumiem.

Līdzās tam kompānija ir vēstījuma dramatizēšanai uzdrīkstējušies izmantot neviennozīmīgu pārliecināšanas tehniku, kas daļā auditorijas un, jo īpaši, korporatīvo birokrātiju var izsaukt reakciju “nu kā tā var?!”.

Bet politkorektās un remdenās pieejas šeit ne tikai nebūtu strādājušas, bet būtu pārvērtušas šo stāstu par farsu.

Vēl jo vairāk, izmantotā pieeja turpina to, ko kompānija ir darījusi pēdējo gadu laikā un nodrošina konsekvenci un integritāti nevis tikai vizuālās identitātes, devīzes vai ziņas līmenī, bet visaugstākajā,  sarežģītākajā un ilgtermiņā visefektīvākājā – zīmola stāstīto stāstu un risināto tēmu integrācijas līmenī.

Pirms diviem gadiem plašu atzinību, rezonansi un vairāk nekā dažas balvas globāli nozīmīgākajos festivālos guva Samsung Life Insurance  “Dzīvības tilts” (“The Bridge of Life”), kura tika paveikta ciešā sadarbībā ar globāli daudz plašāk pazīstamo Samsung tehnoloģisko risinājumu grupu.

p.s. šo bloga ierakstu pievienoju arī kategorijai “Awards“, jo nav ne šaubu ēnas, ka balvas būs.

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers