Blog

Komunikācijas stratēģiskās plānošanas kurss (v2016). Kas jauns?
Feb 16

Komunikācijas stratēģiskās plānošanas kurss (v2016). Kas jauns?

Vecs matemātikas likums vēsta, ka ir nepieciešamas ne mazāk kā trīs punktu koordinātes, lai noteiktu funkcijas tendenci. Vakar pēcpusdienā ir izsludināts trešais, nu jau var teikt – ikgadējais, apmācības kurss “Komunikācijas stratēģija digitālajā laikmetā” sadarbībā ar mācību centru “Digital Guru“. Tendence acīmredzama.

Galvenā rindkopa no pagājušā gada apraksta par kursu šajā blogā nemainās:

“Līdzīgi kā pagājušgad kurss balstās uz komunikācijas stratēģiskās plānošanas (aģentūrās plašāk pazīstamas pēc britu ieviestā, mazliet maldinošā nosaukuma Account Planning) pieejām un atziņām, tomēr tā pamatauditorija ir uzņēmumu zīmolu vadītāji un mārketinga menedžeri, kuri plāno un realizē komunikāciju kampaņas sadarbībā ar vairākiem radošajiem apakšuzņēmējiem, kā arī vidējo uzņēmumu mārketinga vadītājiem, kuriem savā darbībā nākas būt “universālajiem kareivjiem”.”

Arī kursa galvenais mērķis paliek nemainīgs un saskanīgs ar komunikācijas stratēģiskā plānotāja aroda pamatuzdevumu – kā padarīt komunikāciju mērķtiecīgāku, sistemātiskāku un tādējādi – efektīvāku?

Nodarbības notiks  otrdienu pēcpusdienās no 8. marta līdz 19. aprīlim (izņemot 22/03) laikā no 16:30 līdz 20:00, Pārdaugavā, Meža ielā 3.

Pēc pagājušā gada eksperimenta ar garāku, astoņu nodarību kursu (un aicinājuma veidot vēl garāku kursa visādi citādi pozitīvo novērtējumu komentāros un ieteikumos), šogad tomēr esmu atgriezies pie sākotnējā sešu nodarbību formāta. Kurss būs intensīvāks un vairāk fokusēts uz stratēģa darba procesu, svarīgākos jautājumus, lēmumus, izaicinājumus un dilemmas skatot saistībā ar to.

Tā kā 2015. gada laikā saistībā ar darbu pie projektiem man ir bijusi vajadzība un iespēja pamatīgi iedziļināties gan mediju vides un patēriņa izmaiņās, gan indivduālās un kolektīvās rīcības veidošanās mehānismos, gan stratēģiskās komunikācijas pieejās ne tikai biznesa vidē (komerciālajā komunikācijā), ir daudz jaunu atziņu un, līdz ar ko, būtiski attīstītas kursa sadaļas “Mārketinga komunikācija šodien un rīt” un “Auditorija un rīcības maiņa”.

Savukārt  gatavojot manā pieredzē pirmo kursu augstskolas maģistratūrai (trīs nedēļu apmācību par integrētajām kampaņām RSU maģistratūras studentiem par integrētajām kampaņām no 11/03/2016)  tuvākajās nedēļās mainīsies un papildināsies arī attiecīgā sadaļa Digital Guru kursā.

Kā viemēr būs daudz diskusiju par piemēriem – gan par pēdējās piecgades radošo darbu un efektivtātes festivālu balvām bagātākajām kampaņām, gan par šīs gadu mijas aktuālākajiem notikumiem komunikācijas frontē.

5. aprīlī sāksies balsošanas par lielākā digitālās komunikācijas festivāla WebbyAwards Peoples Voice – apskatei un balsošanai būs pieejami pieci labākie darbi katrā kategorijā – vienā no noslēdzošajām nodarbībām veltīsim laiku, lai analizētu šī festivāla nominētos darbus un noteiktu savus uzvarētājus dažās nozīmīgākajās kategorijās (lai pēc rezultātu paziņošanas aprīļa nogalē varam salīdzinātu savu vērtējumu ar žūrijas lēmumu un globālo “tautas balsi”).

Ko darīt?

Ja tev ir interese par kursu – par organizatoriskajiem un praktiskajiem jautājums lūgums sazināties ar DigitalGuru izmantojot e-pastu info@digitalguru.lv vai Digital Guru Facebook lapā vai jautāt šī bloga komentāros.

Ja ir kādi jautājumi par kursa saturu – jautā šī ieraksta komentāros vai arī pa tiešo man, izmantojot sociālajās plaformas vai sūtot e-pastu (vārds, uzvārds, gmail);

Ja zināt kādu, kam šīs kurss varētu būt interesants vai noderīgs – droši padod informāciju tālāk.

P.s. kā tikko ziņo no Digital Guru stratēģiskās vadības centra Eiženijas ielā, pirmie pieteikumi kursam jau esot notikuši.

  • Dzintra Krūze

    Labdien, Cik maksa sis kurss?

    • http://www.zigurdszakis.lv Zigurds Zakis

      Paldies par interesi, kursa izmaksas ir €472 (ieskaitot PVN), kā tas apskatāms arī pie apraksta mājas lapā: http://www.digitalguru.lv/kurss/komunikacijas_strategija/. Ja jūs izlemjat apmeklēt kursu – lūgums piereģistrēties izmantojot formu Digital Guru lapā, jo uz šo rītu bija vairs tikai burtiski pāris brīvas vietas.

  • pieZZīmes

    Komunikācija・Stratēģiskā plānošana・Stratēģija・Mārketings・Reklāma・Dizains・Mediji・Sociālās platformas・Digitālais laikmets
  • Kategorijas

  • Saņem ziņu par jaunu ierakstu e-pastā

Follow

Get every new post delivered to your Inbox

Join other followers