Bloga pirmajā piecgadē (2008-2013) populārākie ieraksti.

  1. Ziņas no Detroitas. Reklāmai ir nākotne
  2. Heineken jaunākā sērija – sveiciens visiem talantiņu šoviem
  3. SAAB. Cita perspektīva
  4. Latvijas reklāmas nozares gaismas pils (2001-2011)
  5. Nomaļus stāvoša vērotāja piezīmes par radošo komunikāciju nozari un marketinga komunikācijām Latvijā 2011./2012. gadu mijā
  6. Dziesmusvētku noslēgums nekad vairs nebūs tāds kā agrāk
  7. Trīs stāsti no Steve Jobs – runa Stanford University izlaidumā (2005)
  8. 100 iemesli, kāpēc dzīvot Igaunijā ir labi, pankūkas ar Īslandes prezidentu un mūsu “informatīvās kampaņas”
  9. Ziemassvētki nāk
  10. Sociālie mediji šobrīd. Tieši šobrīd
  11. Tendences 2013. Tehnoloģijas, dizains, komunikācijas, marketings
  12. Blogi un Twitter Latvijā 2009. gadā. Daži vērojumi un divi pilnīgi subjektīvi topi.
  13. Stāsts par Latvijas filmu nozares konkurētspēju
  14. Kā sagatavot darba pieteikumu radošajiem festivāliem?
  15.  LIAA seināru prezentācija (2009): dizaina domāšana biznesā un uzņēmējdarbībā
  16. Īsais kurss zīmolu veidošanas (branding) stratēģijās
  17. Vides reklāma interaktīvajā laikmetā
  18. Heineken un … pastaiga pa ledusskapi
  19. Wikipēdija latviešu valodā. Kāpēc?
  20. “Kā darīsim” kampaņā nenoslēpsi. Par politiskajām kampaņām. 
  21. Think TV 2020: par televīzijas nākotni un šodienu
  22. Meistarība un prakse komunikāciju arodā. Prezetnācija LADC un Latvijas Institūta konferencē.
  23. Uz Austrumiem. Par maniem šī (2010) gada plāniem
  24. Mēs, tīkla bērni (We, the web kids)
  25. TV lūgšana digitālajā laikmetā, jeb televīzijas īstā seja
  26. Nakts, alus un mazliet izdomas
  27. Informācijas pārpilnība vs. informācijas filtrēšana
  28. Cannes Lions 2013: “Make the Politicans Work” un Velofenders
  29. Kā top (ZZ) prezentācija?
  30. Sponsorēšana, kādai tai jābūt