# TOP 30 (2008-2013)
Bloga pirmajā piecgadē (2008-2013) populārākie ieraksti.
- Ziņas no Detroitas. Reklāmai ir nākotne
- Heineken jaunākā sērija – sveiciens visiem talantiņu šoviem
- SAAB. Cita perspektīva
- Latvijas reklāmas nozares gaismas pils (2001-2011)
- Nomaļus stāvoša vērotāja piezīmes par radošo komunikāciju nozari un marketinga komunikācijām Latvijā 2011./2012. gadu mijā
- Dziesmusvētku noslēgums nekad vairs nebūs tāds kā agrāk
- Trīs stāsti no Steve Jobs – runa Stanford University izlaidumā (2005)
- 100 iemesli, kāpēc dzīvot Igaunijā ir labi, pankūkas ar Īslandes prezidentu un mūsu “informatīvās kampaņas”
- Ziemassvētki nāk
- Sociālie mediji šobrīd. Tieši šobrīd
- Tendences 2013. Tehnoloģijas, dizains, komunikācijas, marketings
- Blogi un Twitter Latvijā 2009. gadā. Daži vērojumi un divi pilnīgi subjektīvi topi.
- Stāsts par Latvijas filmu nozares konkurētspēju
- Kā sagatavot darba pieteikumu radošajiem festivāliem?
- LIAA seināru prezentācija (2009): dizaina domāšana biznesā un uzņēmējdarbībā
- Īsais kurss zīmolu veidošanas (branding) stratēģijās
- Vides reklāma interaktīvajā laikmetā
- Heineken un … pastaiga pa ledusskapi
- Wikipēdija latviešu valodā. Kāpēc?
- “Kā darīsim” kampaņā nenoslēpsi. Par politiskajām kampaņām.
- Think TV 2020: par televīzijas nākotni un šodienu
- Meistarība un prakse komunikāciju arodā. Prezetnācija LADC un Latvijas Institūta konferencē.
- Uz Austrumiem. Par maniem šī (2010) gada plāniem
- Mēs, tīkla bērni (We, the web kids)
- TV lūgšana digitālajā laikmetā, jeb televīzijas īstā seja
- Nakts, alus un mazliet izdomas
- Informācijas pārpilnība vs. informācijas filtrēšana
- Cannes Lions 2013: “Make the Politicans Work” un Velofenders
- Kā top (ZZ) prezentācija?
- Sponsorēšana, kādai tai jābūt
No Comments